STRATEJİK PLANLAMA
KATILIMCILARIN, KURUMUN MEVCUT DURUMUNU ANALİZ ETMELERİ VE GELECEĞİNİ BİRLİKTE PLANLAMALARINI SAĞLAYACAK BİLGİLERİN VERİLMESİ.
Akıllı adam aklını kullanır. Daha akıllı adam başkalarının da aklını kullanır. Bernard Shaw
SERAP AYDAR
Katılım ücreti 150TL
Program
• “Strateji” kavramı
• Strateji üretme aracı olarak stratejik planlama
• Stratejik planlama hazırlık çalışmaları
• Planlanma
• Çalışma ve Koordinasyon Ekibi
• Geleceğe bakış
• Misyon, vizyon, ilkeler
• Stratejik amaçlar
• Hedefler
• Durum analizi
• SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) (GZFT è Güçlü, Zayıf
• yönler, Fırsatlar, Tehditler) Analizi
• Dış Çevre Analizi (kuruluşun faaliyet gösterdiği ortamın ve dış koşulların analizi)
• İç Çevre Analizi (kuruluşun yapısının, insan kaynaklarının, mali kaynaklarının,
• kurumsal kültürünün, teknolojik düzeyinin vb. analizi)
• Kurumun faaliyet alanları ile ürün ve hizmetlerinin belirlenmesi
• Performans Hedefleri
• Performans Göstergeleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder