12 Temmuz 2013 Cuma

STRATEJİK PLANLAMA

2 GÜNLÜK EĞİTİM
STRATEJİK PLANLAMA
KATILIMCILARIN, KURUMUN MEVCUT DURUMUNU ANALİZ ETMELERİ VE GELECEĞİNİ BİRLİKTE PLANLAMALARINI SAĞLAYACAK BİLGİLERİN VERİLMESİ.
Akıllı adam aklını kullanır. Daha akıllı adam başkalarının da aklını kullanır.  Bernard Shaw
SERAP AYDAR
Katılım ücreti 150TL
Program
“Strateji” kavramı
Strateji üretme aracı olarak stratejik planlama
Stratejik planlama hazırlık çalışmaları
Planlanma
Çalışma ve Koordinasyon Ekibi
Geleceğe bakış
Misyon, vizyon, ilkeler
Stratejik amaçlar
Hedefler
Durum analizi
 SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) (GZFT è  Güçlü, Zayıf
                 yönler, Fırsatlar, Tehditler) Analizi
 Dış Çevre Analizi (kuruluşun faaliyet gösterdiği ortamın ve dış koşulların analizi)
 İç Çevre Analizi (kuruluşun yapısının, insan kaynaklarının, mali kaynaklarının,
                                kurumsal kültürünün, teknolojik düzeyinin vb. analizi)
Kurumun faaliyet alanları ile ürün ve hizmetlerinin belirlenmesi
Performans Hedefleri
Performans Göstergeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder